سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 بهاره مسائلی  معلم خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان بهاره مسائلی معلم خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان

من بهاره مسائلی معلم خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان با آموزش زبان انگلیسی تجارت بین الملل در خدمت شما عزیزان هستم . بنده به عنوان مترجم شفاهی، مترجم همراه، متخصص نگارش نامه های تخصصی بازرگانی و تجاری ،فعال در زمینه آموزش زبان بازرگانی و تجاری در زبانکده خودم با آموزش زبان انگلیسی تجارت و بازرگانی در خدمت بازرگانان و فعالان بازار اقتصادی کشورم می باشم.

حسابداری اصفهان

خدمات حسابداری در اصفهان

حسابدار در اصفهان

خدمات مالیاتی در اصفهان

تدریس خصوصی ریاضی در اصفهان

تدریس خصوصی ریاضی هشتم در اصفهان

قیمت تدریس خصوصی ریاضی در اصفهان

آموزش زبان انگلیسی

کلاس ریاضی آنلاین  

تدریس خصوصی ریاضی در اصفهان

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آموزش غیر حضوری زبان انگلیسی برای کودکان


بهاره مسائلی کارشناس تخصصی زبان انگلیسی بازرگانی و تجاری

در دنیای امروز صنعت تجارت و مکاتبات تجاری محدود به شهرها یا حتی کشورها نمی شود . در حال حاضر مبادله کالا از یک قاره به قاره دیگر امکان پذیر است . برای داشتن تجارتی موفق و بین المللی باید زبان انگلیسی که زبانی کامل و بین المللی و مورد قبول تمام دنیاست را بدانیم.یک تاجر بی نظیر و قدرتمند با دانستن این زبان و داشتن علم می تواند از رقبایش پیشی بگیرد. امروزه دیگر فقط داشتن سرمایه کلان کافی نیست . بازرگانی موفق است که بتواند مکاتبات تجاری به زبان انگلیسی را تنظیم کند ، بخواند و بنویسد .زبان تجاری مورد پذیرش در سراسر دنیا برای معاملات بازرگانی و مبادلات کالا انگلیسی است . رشته تخصصی زبان انگلیسی بازرگانی تجاری از رشته های بسیار جذاب و شیرین زبان انگلیسی است .
تجار با دانستن علم مکاتبات بازرگانی می توانند سطح فعالیت خود را بالا ببرند و از نظر سطح کاری و در آمد به بالاترین سطح خود برسند
مکاتبات بازرگانی به صورت نامه ،نمابر (فاکس)،ایمیل (رایانامه)و memoانجام می گیرد. برای یک بازرگان موفق دانستن مهارت نگارش نامه ها و قراردادهای بازرگانی از اوجب واجبات است.
از مهارتهای مهم در زمینه مکاتبات بازرگانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1:مکالمات و گفتگوهای بازرگانی شامل بحثها و گفتگوها
2:گزارش جلسات رسمی و نحوه مکالمات و مکاتبات
3:نوشتن قراردادها و گذاشتن شرایط فسخ قرارداد یا تحویل کالا در مقابل تحویل پول
4:گزارش تحویل کالا ،نقص کالا یا عودت آن
نحوه بستن قراردادهای بین المللی و هزاران مورد دیگر که هر بازرگانی باید بداند.
در راستای این اهداف ارزشمند و تعالی کشور عزیزمان ایران ، من بهاره مسائلی با سابقه چهارده ساله در زمینه آموزش زبان انگلیسی و آموزش تخصصی زبان تجاری -بازرگانی در خدمت شما عزیزان هستم . بنده به عنوان مترجم شفاهی، مترجم همراه زبان انگلیسی، متخصص نگارش نامه های تخصصی بازرگانی و تجاری ، فعال در زمینه آموزش زبان بازرگانی و تجاری در زبانکده خودم با آموزش حضوری و آموزش غیرحضوری زبان انگلیسی در خدمت بازرگانان و فعالان بازار اقتصادی کشورم می باشم.
09137932055
بهاره مسائلی کارشناس تخصصی زبان انگلیسی بازرگانی و تجاری، آموزش زبان انگلیسی تجارت بین الملل


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

اورلود یک وسیله ی حفاظتی است و هنگامی که جریانی بیش تر از جریان مجاز کمپرسور از آن عبور کند و یا در اثر اختلال پیش آمده، کمپرسور بیش از اندازه گرم شود جریان برق را، قبل از این که به سیم پیچ کمپرسور صدمه ای برسد، قطع می کند؛ بدین علت اورلود در مدار با سیم پیچ کار کمپرسور به طور سری قرار می گیرد. یک سر اورلود به ترمینال مشترک (C) سیم پیچ کمپرسور و سر دیگرش به جریان برق متصل می شود.
اورلود از یک گرم کن (هیتر) و یک تیغه ی بی متالی تشکیل شده است که به طور سری به همدیگر متصل شده اند.
با عبور جریان اضافی از اورلود گرمکن آن گرمای زیادی تولید می کند که این گرما باعث قطع شدن تیغه ی بی متالی می شود که در نتیجه کمپرسور خاموش می شود و تا زمانی که هیتر و تیغه های بی متالی سرد نشود مجدداً وصل نمی گردد (در درجه حرارت ?105 قطع و در درجه حرارت ?61 وصل می شود).
برای این که اورلود بتواند درجه حرارت بدنه ی کمپرسور را کنترل نماید بایستی صفحه ی صاف اورلود کاملاً به بدنه ی کمپرسور چسبیده باشد. شکل 29-2 طریقه ی نصب و اتصال سیم های آن به کمپرسور و ستون دوم جدول 5-2 مشخصات انواع اورلودهای مورد استفاده در یخچال، یخچال فریزر و آب سردکن را نشان می دهد. در این جدول مشخصات رله ی استارت و هات پلات (رله و اورلود) نیز نشان داده شده است.


جدول 5-2-مشخصات انواع کمپرسورها، رله ها و اورلودهای مورد استفاده در یخچال، یخچال فریزر و آب سردکن

اورلود کمپرسور

پرشین برودت مشاور شما در تعمیر و نگهداری موتورخانه و کلیه اجزای چیلر های صنعتی و خدمات سرویس چیلر
1- هات پلات: رله و اورلودهایی که سر هم در یک جعبه ی چهارگوش قرار دارند را هات پلات گویند.
شکل 36-2 نمای اورلود
1-10-2-دستور کار شماره ی 7: آزمایش اورلود
ابزار و وسایل مورد نیاز: مولتی متر، اورلود، ترمومتر، وسیله ی گرم کننده (هویه چکشی یا اطو)
مراحل انجام کار
1- سلکتور مولتی متر را روی اهم قرار دهید.
2- دو سر سیم های رابط اهم متر را به ترمینال های خروجی اورلود وصل کنید. در صورتی که عقربه ی اهم متر منحرف (درجه حرارت معمولی محیط) گردید احتمال سالم بودن اورلود وجود دارد (شکل 37-2).
3- در حالتی که دو سر سیم های اهم متر به ترمینال های اورلود متصل است بدنه ی اورلود را به وسیله ی یک سطح گرم کننده (هویه ی چکشی و یا اطو) حرارت دهید، کنتاکت های اورلود باید قطع شده و عقربه ی اهم بر روی عدد بی نهایت برگردد. درجه حرارت قطع و وصل اورلود را با ترمومتری دقیق مانند ترمومتر دیجیتال اندازه گیری و تعیین کنید. گزارش کار را در دفتر مخصوص بنویسید.

تأسیسات حرارتی برودتی

گروه فنی مهندسی پرشین برودت با بیش از ربع قرن تجربه در تعمیر و نگهداری تأسیسات حرارتی برودتی، با داشتن تکنسین های مجرب متعهد و متخصص افتخار دارد کلیه دستگاه های حراراتی و برودتی شما را به بهترین نحو تعمیر نماید. پرشین برودت یکی از قدیمی ترین لیست شرکت های تعمیر و نگهداری تاسیسات در تهران است. .

خدمات پرشین برودت

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

 خشکشویی موکت در منزل تهران ویژه همه مناطق تهران خدمات شستشوی موکت در محل ویژه تهران با دستگاه جدید موکت شویی بدون جاگذاری بو و لکه با خشک شدگی سریع

قالیشویی تهران

مبل شویی تهران

نظافت در منزل و تمیز کردن وسایل موجود در منزل از جمله کارهای مهم می باشد. تمیز نمودن موکت ها هم جزو این کارهای مهم می باشد. زیرا موکت ها بر روی زمین خانه هستند و در طول روز مدام از روی آن عبور می کنند. پس نظافت آن ها خیلی مهم است و اگر حداکثر سالی دوبار اقدام به شستشو و انجام خشکشویی موکت ها صورت نگیرد، می تواند باعث ایجاد بیماری اعضای خانواده شود. خشکشویی موکت در منزل ویژه تهران از جمله کارهایی است که خانم های خانه دار اغلب در روزهای پایانی سال به فکر آن می افتند. در روزهای پایانی سال طبق رسوم قدیمی خانم ها به فکر خانه تکانی منازل خود می افتند. خشکشویی موکت در منزل ویژه تهران از جمله جدیدترین خدماتی است که برای نظافت موکت ها وجود دارد. در این خدمات از دستگاه های مخصوصی استفاده می کنند که هیچ گونه آسیبی به بافت موکت وارد نمی کند. برخی از دستگاه هایی که در طی انجام خدمات خشکشویی موکت در منزل ویژه تهران از آن ها استفاده می کنند، دارای خاصیت ضدعفونی کنندگی و ضدلک هم می باشند. به همین دلیل است که خدمات خشکشویی موکت در منزل ویژه تهران در بین اهالی تهران از استقبال خوبی برخوردار شده است و تعداد افرادی که از مزیت های این طرح استفاده می کنند، بسیار زیاد است. حال که نزدیک به سال نو و جشن باستانی هستیم، شما هم می توانید از طرح خشکشویی موکت در منزل ویژه تهران برای نظافت موکت های منازل خود استفاده استفاده کنید و سال نو را با موکت های تمیز و ضدعفونی شده سپری کنید.  تلفن تماس 09195340864? برای هماهنگی خدمات شستشوی موکت در محل

شستشو با به روز ترین و مجهزترین دستگاه ایتالیایی شستشو با بهترین شامپوی آلمانی( تگزابون ) و شامپوی نانو


خشکشویی موکت در منزل تهران

 خدمات خشکشویی موکت در منزل ویژه تهران
خشکشویی موکت در منزل ویژه تهران از جمله خدماتی است که امروزه توسط شرکت های قالیشویی و نظافتی ارائه می شود. خشکشویی موکت در منزل ویژه تهران تنها یک خدمت ساده نیست و می تواند سبب افزایش عمر موکت شما شود و از آسیب به بافت آن جلوگیری کند. با خدمات خشکشویی موکت در منزل تهران شما دیگر نگران نظافت موکت های خود نباشید. انجام کار خشکشویی به صورت شخصی کار دشواری است و هر کسی نمی تواند آن را انجام دهد. بدین منظور شرکت های خدماتی مختلفی به وجود آمده اند تا به کمک افراد بشتابند. این شرکت ها خدمات متنوعی ارائه می دهند. شرکت های خدماتی قالیشویی  خشکشویی، خدماتی را هم برای نظافت موکت های شما در نظر گرفته اند و می توانند موکت های شما را نیز به صورت دقیق و اصولی بشویند و همچنین خشکشویی را انجام دهند. خشکشویی موکت در منزل ویژه تهران از جمله ی همین خدمات است که این شرکت ها ارائه می دهند. این خدمات روز به روز گسترش یافتند و ویژگی های بسیار کارآمدی به آن ها افزوده شد تا بتوانند رفته رفته تمام کارهای نظافتی را از دوش اعضای خانواده ها بردارند و خود این کارها را انجام دهند. مزیت استفاده از خدمات خشکشویی موکت در منزل ویژه تهران این است که موکت های شما در منزل و در معرض دید شما نظافت می شوند و دیگر نیاز به حمل شدن و انتقال موکت های شما به کارخانه نمی باشد. تنها با یک تماس به شرکت های ارائه دهنده خدمت خشکشویی موکت در منزل ویژه تهران، متخصصان این شرکت ها طبق آدرس به منزل شما در شهر تهران می آیند و اقدام به انجام کار خشکشویی موکت های منازل شما می نمایند. طبق این خدمت حتی اگر موکت های شما به ثابت باشند و به بخش زیرین خود متصل باشند، می توانند تمیز شوند و عاری از هر گونه میکروب خواهد شد. بنابراین مزیت حتی اگر بخواهید موکت های پله ها و راه پله های ساختمان خود را نظافت کنید، می توانید از خدمت خشکشویی موکت در منزل ویژه تهران بهره مند شوید.

هزینه شستشوی مبل در منزل

قیمت شستشوی موکت در محل

قیمت شستشوی تشک تخت

برای هماهنگی سریع و اعزام نیروی شستشوی موکت در محل با شماره 09195340864 تماس بگیرید


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

پنجره آلومینیومی

ساخت و نصب پنجره دوجداره آلومینیومی در تهران در مدل های مختلف کشویی و لولایی پنجره های آلومینیومی سالهاست که در ساختمان ها استفاده می شوند. دیگر هیچ کس و هیچ شرکتی پنجره های آهنی دهه های چهل و پنجاه را نمی پسندد .هم مشتریان و خریداران ساختمانها و هم سازندگان هر دو پنجره دوجداره آلومینیومی را به پنجره های قدیمی ترجیح میدهند. پنجره های آهنی علاوه بر زمخت و زشت بودن بسیار هم سنگین بودند . شیشه هایی که در آنها به کار می رفت زشت و نا منظم بود و ثبات کافی نداشت و تنها مزیتی که داشت امنیت بالایشان بود چون میشد حفاظ پنجره را به خود پنجره جوش داد. پنجره های آلمینیومی بسیار سبک تر،شیک تر هستند . مقاومت پنجره آلومینیومی نیز بیشتر از پنجره های آهنی قدیمی است .پنجره های آلومینیومی زنگ نمیزنند و در برابر سرما مقاومند در حالی که پنجره های آهنی برای مقاومت در برابر باد و باران نیاز به رنگ و ضد زنگ دارند و بیشتر هم در معرض خطر زنگ زدگی هستند. زنگ زدگی چهره زشتی به پنجره می دهد. فلز آلومینیوم مزایای زیادی دارد که در زیر از آن نام می بریم
1:آلومینیوم نسبت به آهن سبک تر است
2:مقاومتش بالا است
3:زیباتر و شکیل تر از آهن است
4:نیاز به ضد زنگ ندارد
5: در صورتی که زنگ بزند اکسیدش از بقیه لایه های زیرین محافظت می کند و اجازه نمی دهد بقیه لایه ها دچار خوردگی شود. به همین دلیل مهم است که در ساخت پنجره دوجداره آلومینیومی کاربرد دارد.
6:نگهداری ،حفاظت و تمیز کردن پنجره های آلومینیومی بسیار آسانتر از انواع دیگر است .
7:قیمت آلومینیوم نسبت به فلزات دیگر مناسب تر است.
8:این فلز از تنوع بالایی برخوردار است .تنوع فریم و رنگ و طرح از مزایای این فلز است .
9:فلز آلومینیوم فلزی قابل بازیافت است که بعد از سالها استفاده هم می توان آنرا به کسانی که ضایعات می خرند فروخت.
10:به دلیل قابلیت بازیافت به طبیعت و محیط زیست آسیب نمی رساند.
11:آلومینیم در اثر تابش شدید نور آفتاب تغییر رنگ نمی دهد.
حالا کاملا متوجه شدید که چرا استفاده از پنجره های آلومینیومی در دهه های اخیر بسیار رایج شده است . حتی میتوان حفاظ پنجره آهنی را هم جلوی پنجره دوجداره آلومینیومی در دیوار کارگذاشت و امنیت آن را تکمیل کرد .با مزایای بسیار زیادی که برای آلومینیوم ذکر کردیم ساختمان سازان و مهندسان بر آن شدند که کیفیت پنجره های آلومینیومی را بالا ببرند .این تصمیم به ساخت پنجره آلومینیومی دوجداره انجامید . در سالهای اخیر به دلیل شلوغی شهرها و ترافیک بالای ماشینها ،آلودگی هوا و آلودگی های شدید صوتی به خصوص در مناطق پر جمعیت استقبال بسیار زیادی از پنجره های دو جداره آلومینیومی شده است .پنجره های دو جداره آلومینیومی نسبت به پنجره های تک جداره آلومینیومی بسیار مقاوم ترهستند و قابلیت بسیار بالایی در جلوگیری از به هدر رفتن انرژی سرمایشی و گرمایشی و همچنین آلودگی صوتی دارند.
اما برای استفاده از شیشه دو جداره برای این پنجره ها باید به نکات زیر توجه کنید
1:این پنجره ها باید در قسمتهای گوشه به درستی پانچ شوند تا بتوانند به خوبی وزن شیشه را تحمل کنند.
2:قبل از انتخاب نوع شیشه توجه کنید که وزن شیشه با قاب پنجره آلومینیومی و نوع پانچ آن همخوانی داشته باشدو امکان پرس شدن کناره های پنجره و قابلیت پانچ وجود داشته باشد.

درب و پنجره دوجداره آلومینیومی

حفاظ پنجره دوجداره upvc


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ